Tornar a la pàgina general

Festa de Nadal 2023

8 març 2024

El dia 19/012/2023 van celebrar la nostra festa de Nadal. Vam participar un total de 100 persones. Durant la festa es va fer exhibicions de ball en línia, country i també una petita demostració de la classe de ioga. Vam acabar la celebració amb un pica-pica nadalenc i música que fa que tot el públ...

Visita Escola Poble-Sec

8 març 2024

Al mes de desembre vam tenir la visita dels alumnes de 6è de primària de l'escola Poble-Sec. El casal participa dins del projecte Aprendre amb la Gent Gran del districte de Barcelona. Durant tres mesos un grup de voluntàries van a l'escola per a dur a terme activitats i a finals d'any els infants v...

Visita Fundació Joan Miró

8 març 2024

El dia 03/05/2023 van visitar la Fundació Joan Miró, gràcies a la col·laboració que fem al projecte "Els museus t'esperen". Els/les nostres usuaris/es van poder gaudir d'una visita guiada molt enriquidora, on vam poder veure pintures, tapissos de l'artista Joan Miró. Van participar un total de 22 ...

FESTA DE SANT JORDI 2023

2 maig 2023

El passat 25 d'abril vam celebrar Sant Jordi amb un concert de Carles di Blasi que ens va cantar cançons de Sinatra. I, també, les alumnes de Català ens van recitar una poesia preciosa! Vam gaudir d'una tarda molt maca tots i totes plegats i plegades! L'any que bé més!...

Taller de Risoteràpia PIAD 2023

15 març 2023

El 14 de març vam tenir un tastet del taller de risoteràpia impartit per PIAD. Vam ser un total de 21 persones i vam riure molt!. Gràcies a PIAD per aquest oferiment i per fer-nos passar una estona tant agradable!...

DIA DE LA DONA 2023

8 març 2023

Avui, 8 de març, celebrem el dia de la dona i diem: "Dones, si nosaltres parem, parem el món. Ens volem vives! "....

CARNESTOLTES 2023

20 febrer 2023

El passat 15 de febrer vam fer el concurs de màcares de carnestoltes del Casal de la Gent Gran de Poble Sec. De totes les meravelles presentadas a concurs, les votacions van decidir que el primer premi fos per l'Antonia Vidal, que fa els tallers de pintura creativa i pintura de roba. EL segon premi ...

FESTA DE NADAL 2022

23 desembre 2022

El passat 15 de desembre vam celebrar la festa de Nadal amb actuacions dels tallers de ball en línia i country. Moltes gràcies a totes les ballarines i ballarin! També, vam fer una mica de berenar. Us desitgem unes felices festes! Fins l'any que ve!...

BINGO CASTANYERO 2022

23 desembre 2022

El 25 d'octubre vam celebrar el Bingo Castanyero i passar una molt bona estona. Felicitats a tots i totes les premiades. L'any que ve, tornarem a cantar i gaudir junts!...

FESTA FI DE CURS 2022

29 juny 2022

El passat 21 de juny vam celebrar la festa de fi de curs al casal. Vam gaudir de les actuacions dels grups de ball en línia i country, amb un molt bon berenar de coca de Sant Joan. Us desitgem un molt bon estiu a totes i tots! Recordeu que el casal continua obert. Durant el mes d'agost romandrà ober...

FESTA DE NADAL 2021

22 desembre 2021

Aquest dilluns 20 de desembre vam celebrar la festa de Nadal al Casal de Gent Gran de Poble Sec, amb el concert "Recordant a Frank Sinatra" amb la presència del l'increïble Carles Di Blasi. Gràcies a tots i totes per venir! Ens retrobem al gener i us desitgem que tingueu un Bon Nadal i un Feliç Any ...

Llegir noticia sencera

Passejada en bicicleta amb gent del Poble-sec

9 desembre 2021

El passat 3 de desembre, la gent del Casal del Poble-sec va tornar a participar del programa de voluntariat social "En Bici sense edat", que retorna la possibilitat d'anar en bicicleta a gent que ja no ho pot fer per si mateixa. En aquesta ocasió, la sortida va servir per veure la il·luminació nadal...

SANT JORDI 2021

4 maig 2021

Si bé quest any hem celebrat el Sant Jordi d'una manera diferent, ho hem fet amb moltes ganes i amb l'alegria de poder seguir compartint activitats! Us deixem unes fotografies!...

Començament del curs 2020-2021

19 octubre 2020

El dia 1 d'octubre, van començar les activitats al Casal de Gent Gran de Poble Sec. Sí bé aquest any ha estat un començament diferent a causa de la pandèmia, hem tornat amb moltes ganes. Com què el centre està tancat, les activitats de coneixement es faran des de casa i les activitats físiques ...

Les nostres roses de Sant Jordi

29 abril 2020

Des del Casal de Gent Gran Poble-Sec hem volgut mantenir la tradició de fer "la nostra rosa de Sant Jordi". Aquesta vegada no ha pogut ser en forma de mandala, però ha estat una oportunitat per treure la nostra creativitat i buscar diferents formes de realitzar-la i passar una estona entrentigudes a...

Visita al Districte de Sants Monjüic

10 març 2020

El passat 10 de febrer, van poder gaudir d’una xerrada al Casal on se’ns va explicar com es va construir la seu del districte i els canvis que ha patit el barri de sants al llarg d’aquests anys. L’ex-conseller de gent gran Joan Sanromà ens va narrar amb molta minuciositat com ha anat evolucionant ...

CARNESTOLTES 2020

9 març 2020

El passat 25 de febrer vam celebrar la festa de Carnestoltes. Durant la festivitat vam poder gaudir de música en directe que va fer animar-nos a ballar al ritme de diferents cançons. A més a més vam tornar a realitzar el concurs de disfresses amb el nostre jurat d'excepció conformat pels infants de ...

FESTA DE NADAL 2019

18 desembre 2019

...

BINGO CASTANYERO 2019

5 novembre 2019

El passat 29 d'octubre es va celebrar al casal el famós bingo castanyero. Tots van gaudir moltíssim i es van entregar un totañ de 4 bingos, amb berenar inclós.  Moltes gràcies a totes les persones que ens van ajudar a repartir el berenar! El pròxim any farem un altre!...

Concert al Liceu

29 setembre 2019

El 25 de juliol hem anat al Gran Teatre del Liceu per gaudir d'una vetllada inoblidable....

FESTA FINAL DE CURS 2019

25 juny 2019

El passat 20 de juny vam celebrar la nostra festa de final de curs amb la col·laboració de les classes de Memòria, català i els balls de les nostres artistes incombustibles de Country inici i avançat i ball en línia inici i avançat. Va ser una tarda molt bonica, una festa que vam poder gaudir gràcie...

2019, la gent del nostre casal

20 juny 2019

Aquest any hem fet un recull de fotografies de totes les activitats que es fan al casal, un espai on compartim coneixements i experiències, on aprenem, gaudim i trobem gent molt maca!Grup d'estudi d'anglèsBall en línia iniciBall en línia avançatBijuteria reciladaCatalà iniciCosturaCountry iniciCount...

Torneig de Rummikub 2019 amb la Ludoteca

20 juny 2019

Aquest mes de maig ens han visitat les nenes i els nens de la Ludoteca del Poble Sec. Han estat unes magnífiques tardes on hem tingut la gran sort de jugar tots plegats al rummikub, compartir una estona i un grapat de somriures. Moltíssimes gràcies per convidar-nos a berenar i per unes hores tan agr...

SANT JORDI 2019

23 maig 2019

El passat 23 d'abril vam celebrar la festa de Sant Jordi al casal: literatura, dolços i bona companyia. Com cada any vam fer uns concursos i vam repartir els premis als millors escrits en català i castellà i als millors dolços, si bé tots estaven boníssims!. Volem agrair al jurat la seva col·laborac...

CARNESTOLTES 2019

5 març 2019

El passat 5 d'abril vam celebrar la festa de Carnaval, amb un Jurat de Luxe: els nois i noies de la Ludoteca. També vam comptar amb l'ajuda de la Sala de Joves del Poble Sec, pel muntatge de la sala. El concurs de disfresses va constatar que la gent del casal està plena d'imaginació i d'energia. Vam...

CALÇOTADA 2019, visita al Santuari de Montferri

21 febrer 2019

Aprofitant el començament de la temporada de calçots, un grup nombrós de participants dels cinc Casals del Districte de Sants-Montjuïc van poder gaudir al màxim d’un dels moments més esperats de l’estació freda. Abans de tastar el menjar tan bo que hi havia preparat al restaurant, van fer una vis...

Visita al Caixafòrum: VELÁZQUEZ

8 febrer 2019

El passat 29 de gener vam anar a veure l'exposició de Velázquez al CaixaForum. Va ser molt interessant, ens vam fer una visita comentada on el guia ens va donar molta informació per acabar d'entendre a aquest pintor genial. ...

Xerrada de la CREU ROJA 2019

8 febrer 2019

El passat 23 de gener vam tenir una xerrada de la creu roja al casal on ens van donar pautes per millorar el nostre dia a dia. Va ser molt interessant i vam rebre una informació molt valuosa. ...

Llegir noticia sencera

L'AUDITORI Concert de Nadal de cant coral de la gent gran

5 gener 2019

El dia 10 de desembre vàrem gaudir d'una tarda de música fent un Passeig musical per la llegenda del Comte Arnau amb la participació de més de cinc-cents cantaires, música Albert Guinovart i dramatúrgia Joan Lluís Bozzo a partir de poemes de Jacint Verdaguer, Joan Maragall i Josep Maria de Segarra. ...

FESTA DE NADAL 2018

17 desembre 2018

El passat 11 de desembre vam celebrar la nostra festa de nadal, amb l'actuació d'en Carles Di Blasi, un magnífic crooner que ens va delectar amb un recull de cançons deliciós. També vam gaudir molt amb els balls de les nostres companyes dels cursos de country inici i country avançat. I, finalment, v...

Xerrada AUTOESTIMA novembre 2018

19 novembre 2018

Avui, 19 de novembre ens han visitat la metgessa Cristina González i la infermera Mònica Coll per parlar amb nosaltres de la AUTOESTIMA. Ha estat una tarda molt interessant. Us deixem unes imatges....

Xerrada Protecció Jurídica Gent Gran

7 novembre 2018

Avui, 7 de novembre hem tingut una xerrada d'allò més interessant. Ens han explicat quins són els nostres drets jurídics, de protecció personal, previsió de futur, patrimonial i d'altres. Us deixem unes imatges!...

CASTANYADA 2018

3 novembre 2018

Dilluns passat 29 d'octubre vam tornar a celebrar la castanyada. Va ser una tarda molt bonica, amb lectura de poemes i tres bingos d'allò més emocionants. Us deixem unes fotos!...

festa de final de curs 2018

30 juny 2018

El passat 22 de juny vam celebrar el final de curs al Casal de Poble Sec. Les alumnes de Ioga ens van fer una demostració dels seus exercicis i les alumnes de Ball en línia i Country ens van delectar amb uns balls que vam gaudir des de fora com des de dins de l'escenari. També vam entregar els diplo...

Torneig de Rummikub al Casal, la Ludoteca ens visita

30 juny 2018

Fa uns dies ens van tornar a visitar els nens i les nenes de la Ludoteca de Poble Sec. A més a més de passar una bona estona i posar en funcionament el cervell (el joc del Rummikub no té edat i ajuda a mantenir les neurones en funcionament), els nostres convidats i convidades ens van convidar a bere...

Caminada de la Fira Gran 2018

30 juny 2018

El passat 25 de maig vam estar a la caminada de la Fira Gran que feien a les Drassanes Reials de Barcelona. Fer esport, conèixer la ciutat  i gaudir de bona companyia és el millor que hi ha. I ja sabeu, si voleu fer una caminada penseu en:- Vestir amb roba esportiva, còmoda i fresca. - Utilitz...

Visita a la Ludoteca per jugar a Rummikub

29 juny 2018

El passat 9 de juny vam pujar a la quarta planta del nostre edifici a jugar amb els nenes i nenes de la Ludoteca. Vam passar una molt bona estona. Us deixem unes imatges d'aquesta trobada....

Fira de la Gent Gran de la Plaça de Santa Madrona 2018

1 juny 2018

El dia 26 de maig vam participar a la Fira de la Gent Gran de la Plaça de Santa Madrona, organitzada per l'Associació els Amics de la Plaça de Santa Madrona amb el suport de la Coordinadora d'entitats del Poble Sec i l'Ajuntament de Barcelona. Aquesta és la primera edició. La fira neix amb la volunt...

GIMNÀSTICA A L'AIRE LLIURE

18 maig 2018

Avui hem tingut una sessió de gimnàstica a la Plaça de les Navas, on l'Ajuntament fa un temps va instal·lar uns aparells per fer exercici físic saludable. Hem estat amb el nostre professor de Gimnàstica suau, l'Àngel. Hem treballat la coordinació, l'elasticitat i la força del cos aprofitant les inst...

SANT JORDI 2018

7 maig 2018

El passat 23 d'abril van celebrar la festa de Sant Jordi al Casal amb un concurs literari, lectures de poemes i un concurs de dolços que després de l'entrega de premis ens vam menjar tots plegats per berenar. Els concursos van anar molt bé amb un total de 17 textos (en català i castellà) i 22 dolços...

RUMMIKUB 2018 amb la ludoteca

25 abril 2018

Estem molt contents perquè durant els mesos d'abril i maig els nenes i nenes de la Ludoteca amb baixat a la primera planta a jugar al Rummikub amb nosaltres. Cada dia juguen millor i ens agrada molt tenir-los amb nosaltres....

Trobada Inter-generacional amb L'Escola de Poble Sec

25 abril 2018

El passat 21 de març un grup d'alumnes i de professors de l'escola del Poble Sec ens van fer una visita i van compartir unes horetes amb la classe de Memòria i de Ioga. L'experiència va ser molt maca, van gaudir molt!...

DIA DE LA DONA 2018

21 abril 2018

El passat dia 6 de març vam fer una visita comentada per la nostra famosa columna, una columna que decorem cada any segons la festivitat que celebrem. Per al dia de la Dona hem creat la columna del dia de les Dones que fan història: dones ciclistes a 1926, pintores amb marits que tenien cura de...

Festa de CARNESTOLTES 2018

28 febrer 2018

El passat 6 de febrer vam celebrar la festa de Carnaval, amb un Jurat de Luxe: els nois i noies de la Ludoteca. També vam comptar amb l'ajuda de la Sala de Joves del Poble Sec, tant per controlar la música com per organitzar l'espai: moltes gràcies a tots. Les nostres Chicas de Oro ens van oferir un...

Llegir noticia sencera

CINEFÒRUM dels cursos de memòria

3 febrer 2018

El dimecres 31 de gener les classes de memòria de matí i tarda van fer un cinefòrum i una xerrada després de la pel·lícula. Van veure "Memento", un thriller psicològic escrit i dirigit per Christopher Nolan, on un antic investigador de fraus d'assegurances cerca l'home que creu va violar i assassina...

Visita al MNAC: ART ROMÀNIC

24 gener 2018

El passat 23 de març, van visitar el Museu Nacional d'Art de Catalunya amb el grup d'alumnes de Cultura general. Va ser molt interessant i ens van fer una visita guiada. Un lloc molt recomanable per anar i aprendre. Us deixem la seva adreça web per si voleu donar un cop d'ull a les exposicions que o...

FESTA DE NADAL 2017

19 desembre 2017

El dimarts 12 de desembre vam celebrar la Festa de nadal al Casal. Vam poder gaudir dels balls de les nostres companyes de Ball en línia (avançat i inici) i de Country (avançat i inici). També vam comptar amb les actuacions del grup de català que ens van recitar una recepta nadalenca i de les alumne...

Xerrada CAP DE LES HORTES Autoestima II

18 desembre 2017

El 27 de novembre la Cristina González (metgessa de família) i la Mònica Coll (infermera) del CAP les Hortes van parlar al nostre Casal del l'auto estima. Durant aquesta xerrada hem après que estimar-nos a nosaltres mateixos és molt important per estimar els altres. Vam acabar ballant tots plegats!...

Festa de la CASTANYADA 2017

10 novembre 2017

El dimarts 31 d'octubre vam celebrar la Castanyada al Casal. Vam comptar amb la participació de les alumnes de country, que ens van oferir uns balls molt dinàmics, i amb les alumnes de Cultura General que ens van explicar la història de la castanyada i ens van llegir unes poesies. També van jugar al...

Sortida al Parc de Recerca Biomèdica

10 novembre 2017

El 25 de novembre vam fer una visita guiada al Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona. Els científics del Centre ens van explicar que fan i com ho fan, tot passejant per l'edifici i descobrint els seus laboratoris. La visita va ser tot un èxit a nivell de participació i tots plegats vam gaudir amb l...

Festa Final de Curs

28 juny 2017

El passat 15 de juny vam celebrar la Festa de final de Curs a la sala d'actes del Centre Cívic del Sortidor. Durant tota la tarda,  les alumnes i el alumnes de Ment i cos, Ball en línia  i Country  ens van fer una increïble demostració de tot allò que han aprés aquest curs. També vam ...

Finalistes de la 13a DANCING COUNTRY MUTUAM

15 juny 2017

El passat 12 de juny es va celebrar la Gala Final de la 13a edició del DANCING COUNTRY MUTUAM. El Casal de Gent Gran del Poble-Sec va quedar entre els cinc finalistes amb el seu ball GET FREE!. El nostre grup de country avançat va presentar un ball molt original que va defensar amb molta elegàn...

Sortida Centre Cultural Born

12 juny 2017

El passat  6 de juny vam anar a fer una visita guiada al Centre Cultura El Born. La sortida va ser tot un èxit a nivell de participació. Els participants van poder gaudir de la visita d'aquest espai, que vol reactivar-ne la memòria col·lectiva....

Xerrada CAP Les Hortes: Primers Auxilis

22 maig 2017

Aquesta tarda la metgessa Carmen Vásquez i la infermera Vanesa Closas del CAP les "Hortes han parlat al nostre Casal dels Primers Auxilis. Durant aquesta xerrada hem après tècniques i procediments de caràcter immediat que poden ajudar a salvar vides....

Llegir noticia sencera

XVV QUINZENA DE LA SALUT "CASALS EXPRÉS"

18 maig 2017

Avui s'ha realitzat una ruta pels cinc casals de Gent Gran del districte. El nostre Casal ha estat la primera parada pels participants d'aquesta caminada tan original i divertida....

Festa SANT JORDI 2017

26 abril 2017

El divendres 21 d'abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi al Casal. Durant aquest esdeveniment vam poder gaudir de la 3a entrega de premis literaris, del 2n concurs de pastissos de Sant Jordi i de la lectura de diferents escrits per part de voluntaris del Casal. El concurs de pastissos va compta...

Festa de CARNESTOLTES 2017

11 abril 2017

El passat 21 de febrer van celebrar la Festa de Carnestoltes a la sala d'actes del Centre Cívic del Sortidor. Dins del programa de la festa van tenir un espectacle molt especial d'una usuària del Casal que ens va deleitar amb una actuació de play-back molt divertida, així com el I concurs de disfres...

Sortida Palau de la Música

11 abril 2017

El passat 8 de març, aprofitant la celebració del dia de la Dona, vam fer una sortida al Palau de la Música Catalana. Aquesta sortida va tenir un èxit rotund pel que fa a participació, es van fer dos grups. Al matí van participar-hi 28 persones i a la tarda 14 persones. Tots dos grups van gaudir d...